Aλλαγή στον χαραχτήρα των σούπερ μάρκετ και στις συνήθειες των καταναλωτών: Τι δείχνει έρευνα
26/06/2019
Aλλαγή στον χαραχτήρα των σούπερ μάρκετ και στις συνήθειες των καταναλωτών: Τι δείχνει έρευνα
Η εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης Nielsen, ανακοίνωσε τα στοιχεία για την πορεία της κατανάλωσης τους πρώτους πέντε μήνες της φετινής χρονιάς.
 
Σύμφωνα πάντα με τη Nielsen, η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις πωλήσεις των φρέσκων και επί ζυγίω προϊόντων, οι πωλήσεις των οποίων "έτρεξαν” με ρυθμό ανάπτυξης +10,5%, και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) που σημείωσε άνοδο +5,9%.
 
Αύξηση η οποία μπορεί εν μέρει να αποδοθεί στην επαναλειτουργία του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης - σ.σ. το δίκτυο πέρασε στα χέρια της οικογένειας Σκλαβενίτη τον Μάρτιο του 2017- αλλά κυρίως στη στροφή των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και σε κατηγορίες που μέχρι και χθες δεν αποτελούσαν τον βασικό κορμό των δραστηριοτήτων τους, όπως π.χ. τα φρέσκα ψάρια, τα προϊόντα όπου την πρωτοκαθεδρία έχει η λαϊκή αγορά, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά αλλά και τα είδη ένδυσης και οι ηλεκτρικές συσκευές. 
 
Από τα στοιχεία της Nielsen προκύπτει επίσης ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στα χύμα προϊόντα.
 
Σε ότι αφορά τις υπόλοιπες κατηγορίες, τα FMCGs προϊόντα, δηλαδή τα βασικά είδη διατροφής και ατομικής φροντίδας, που αποτελούν και την αιχμή του δόρατος, εμφάνισαν μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 3,8%. Αύξηση 4,5% σημείωσαν οι πωλήσεις τροφίμων – ποτών, 1,8% τα προϊόντα οικιακής χρήσης και 1,1% τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης.
 
Μοίρασμα στο facebook Μοίρασμα στο twitter _blank
Σμίκρυνση γραμματοσειράς dΜεγένθυση γραμματοσειράς



Καιρός

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή